1a december 2007

rätt häftigt datum tycker jag! för att tala om det som hänt innan tolv slaget (kallar det för idag) så har jag hunnit med massor känns det som. vaknade rätt sent, gick med båda hundarna till universitetet. tänkte hälsa på mia ett slag innan hon skulle stänga för dagen. skoj gick hela vägen själv, utan gnäll eller något större problem. det tog mig ca 45min om inte mer, att gå dit. det är rätt länge tycker jag. fick skjuts tillbaka hem. inväntade jonatan som slutade 18 tror jag det var. åkte på bolaget med han och hans jobbarkompis johan. stannade också på kvantum och inhandlade mat och Hårfärg. åkte till johan och kollade när de två provade kläder inför morgondagen JULGALAN.

sen åkte vi hit. jonatan lagade lite mat och johan färgade mitt hår. jag valde en chokladbrun färg! jag är faktiskt nöjd. jag har svårt för att bli nöjd på en gång när jag färgar. brukar normalt få vänja mig vid färgen.. men :) jag har inga dreads kvar, men innan johan började färga mitt hår så var det en jävla massa tovor.. som han tog ut. jävlar satans helvete vad ont det gjorde, jag Lyfte från toalettstolen ett flertal gånger. men iefterhand så tackade jag honom. för nu kan jag borsta mitt hår utan en endaste tova!! det finns ingenting kvar.. annat än "vanligt" hår. känns konstigt när allting är så lent! trots att det är åt helvete slitet. tror jag ska rycka upp mia imorgonbitti och se till att hon klipper mig lite. det är inte alls i samma längd något. sen tänkte jag också be henne fixa en häftig uppsättning. vi ska trots allt vara hos johan kl.15 imorgon.. det är väldigt tidigt för mig. tror det blir sminkning på plats! kommer säkert vakna först vid 12 snåret om jag får bestämma (vilket jag säkert inte får)

sen vill jag berätta att skoj är en jävla valp jävel. som jag berättat tidigare så har hon bitit sönder en hel del grejer.. datasladd, bankdosa m.m. men idag rann det över! hon låg i soffan och verkade bita på något, jag trodde i mitt stilla sinne att det Bara var på kudden eller något annat. EERR FEL! för att ni ska förstå tar jag den långa versionen. - jag har börjat lyssna på en ny ljudbok Liza Marklunds Gömda. sviin bra bok. låg och lyssnade till 5 på morgonen. steg till och med upp och laddade ner fler skivor eftersom jag glömt att ladda ner alla. helt inne och så jävla förbannad. det är anledningen till att jag låg vaken. - ialllafall, skoj låg i soffan och bet på något. jag lyfte upp valpen och kollade. såg de gråa sladdarna som jag Vet hör till min ipod, HUND FAN HADE BITIT SÖNDER MINA  LURAR! okej.. ipoden lever och varför skriva en hel novell om det?! men jag hade sett framemot det så jävla mycket att få lägga mig i natt och fortsätta lyssna. jag är helt förtvivlad!! just i det ögonblicket hade jag kunnat ge bort henne - först till kvarn! men, hon är min lilla ängel ändå, men jävlar om hon biter sönder de nya jag ska köpa! #-+?9(´¨*

nää.. ska luta mig tillbaka i soffan med mitt rödvin och se desperate housewives en stund. jonatan kommer väl närsom hellst. han kör hem johan till klintbacken! vi ses på julgalen!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my ipod-earphones

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan ta henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback