home sweet home

...efter att ha spenderat en stor del av min tid sen vi hämtade skoj, i brändön blev jag till sist galen. första natten här hemma (om man bortser från frills birthday) på väldigt länge. skönt att kunna se vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. dock inte idag.

nä, för idag så har jag inget ljud från datorn. alltså fick jag se mitt sparade senaste avsnitt av desperade housewives på datorn i sovrummet! jag tyckte att jag förjänade lite mat på det, så jag värmade mormors köttisar och mackisar.

har varit på ett gäng prommisar och fyllt ipoden så gott det gick. tror jag ska ta en långis med nellie när jonatan kommer från jobbet. törs inte lämna henne ensam fast hon verkar sova tungt.

i övrigt.. inget nytt att rapportera in. det händer mycket, samtidigt som ingenting händer och allt står blixtstilla. men jag gillar det, stillheten och lugnet. (ska väl inte sticka under stolen med att jag är lite sugen på att traska ut på galej ikväll) men ändå.
vore kanske bra att inte vara bakis imorgon, kolla zillas match och dra till hundhuset om jag får lust. finns inget annat att göra liksom.

nää ska skämmas skiten ur mig och ta reda på vilken tönt som åkte ur idol igår. jag har fan inget liv, har fan börjat se idol lite. sistaah.. need backup damnit!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my soul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback