"jag är så less"

nyvaken och fortfarande en snudd bakis från igår. jag tog en sovmorgon igen (hemsk dålig människa) men jag gick ut med hundarna direkt. ut på baksidan till den lilla skogen som ligger där. nellie gick springa runt i sin sele och göra sitt. hon rastar fan sig själv nu för tiden. skoj fick vara i en sele och ranta runt. var inte ute många minuter för jag frös. jag frös för jag trodde det skulle vara varmare ute än vad det var. iallafall.. ropade in nellie som halv lyssnade men kom iallafall åt mitt håll. så hör jag en balkongdörr som åker upp.. "jag är så less på dessa djur, du måste ha hundarna/hunden kopplad"... nåväl, hon hade en poäng och jag var alldrerens för trött för att orka ta upp en diskution. jag ska knalla ut igen där och ha nellie lös i skogen och sen koppla henne de sista 20m fram till porten. hoppas hon kommer ut då, så jag får fråga vad hon vill!
vad gör det om hunden är lös när ingen är i skogen, ingen är ens ute! hon som gnäller är inte ens ute! det går väl att bevisa rätt bra när jag säger att hon öppnade balkongdörren bara för att ropa efter mig? inte ens skor hade hon på sig?! HALLÅ? nåja, men jag tror det är synd om henne. gör man sådär så har man säkert det lite snävt med kompisar, är man dessutom arbetslös (bara en misstankte) så blir man väl lite bitter på livet.
det är inte lätt ibland.
jag funderar över om min musik spelas för högt nu, men jag sitter faktiskt vid högtalarna så det ska låta mindre. jag är nervös för sånt.

nej mer NCIS och sen mer kläder och sen ut på baksidan. tror kisse ska med också!
så jävla kallt att gå ner till vattnet! kan gå dit när jonatan kommer hem.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my beloved

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback