jag ska aldrig mer dricka

ord som alltid kommer ur min mun och orden som ständigt snurrar i mitt huvud dagen efter. jag mår trots allt rätt bra, ingen huvudvärk, inget illamående men helt slut i kroppen. jag har sovit, sovit och sovit. jag har knappt orkat ge hundarna mat, trots det har skoj fått mat två gånger än så länge. promenader existerar just nu inte, katten får gnälla sönder sig själv, jag orkar inte gå ner för trappen just nu.

ncis är mitt ljus i mörkret. jag måste ordna fram något som jag kan sova på, på balkongen. tupplurar i friska luften och norrmejeriets chokladmjölk ligger också otroligt högt upp på listan, åtminstone idag.

zillas födelsedag var kul, trots att jag bara hängde med henne på hertsön och inte ute i svängen.  o´learys lät inte så kul, inte heller kafelinos nya grej. cleo är ett säkert kort, fast de känns som glitter och fejkleg? börjar vi bli för gamla nu? får väl börja gå när det är från 23 eller något. hojaa, 23! det är min skräckålder.

om mindre än en vecka är det min tur att joina resten av gänget som redan tagit steget över till 22. nu börjar det kännas riktigt bra att fylla år sent. det är bara bra att fylla tidigt då man ska in på krogen elelr ställa sig i kön på systemet. systemet, nu börjar huvudvärken komma smygande, usch. rödvin, öl och pizza!

owh, sneglade på klockan och insåg att inom 40min så bör jag ha en big one pizza i ugnen. men jag är faktiskt lite lika sugen som jag var när jag vaknade. men jag orkar faktiskt inte gå in till sovrummet och slå på mobiltelefonen. jag vill gnälla, de känns bättre då, inbillar mig att det faktiskt är någon som bryr sig, eller ens har orken att läsa igenom allt gnäll och tjat.

jag ska fundera en stund till om jag orkar duscha, kanske blir ett bad för min del. just nu skulle de vara väldigt härligt med ett kallt bad. har ingen lust att svettas.
nej, ska mysa ihop med skoj i soffan medans nellie ligger och har en time-out i sovrummet. den lilla jävla vita saken började äta mat från min tallrik som stod på bortdet, Inte acceptabelt!!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my whining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback