köpmani

det här börjar bli riktigt farligt. jag har grymma köptvång! surfade in på naturkompaniets hemsida.. Big mistake! för att göra saken värre så fortsatte jag in på lacoste. hittade ett par sviin fina skor.. men självklart måste man ju bo i stockholm FJOLLTRÄÄSK bara för att få shyssta skor.
måste smälla in en bild här så ni får se!

image33

Var dom inte fina så säg?? helvetes jävla skit. perfekta på julgalan eftersom jag ska diiiit! ursch hur jag skriver, men jag är allderens för förkyld för att orka tänka på att jag skriver som en 14åring.
jag orkar inte lägga in några bilder från naturkompaniet, skulle ju få lägga in hela hemsidan www.naturkompaniet.se -- PlaY

jag ska snart iväg med hela herrskapet till gammelstad och äta köttfärssås och spagetthi. hämta en julkartong och grejer som man har till ägg.. typ kokare, delare och andra prylar.
tror att dogsen kommer bli nöjda. ska nog norpa en hoj och cykla en bit med nellie och sen leka på ängen med skoj och snö. skoj har btw ingen tratt.. egentligen ska hon väl ha, men jag får dåligt samvete när hon springer runt i snön med full energi och blir stoppad av att hon har för mycket snö i tratten.
´fuck thoose voimit mashines!

(inte menat till skoj)


såja, jag ska.. mata fiskarna och bege mig. pappa är på G tror jag! (vi vann 200kr på bingolotto)

kom ihåg att det var när ni hörde det först


respect my shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback