måndag

en till måndag och det hade lika gärna kunnat vara lördag. same shit, different days.
är hos zilla och annabena at this very moment. har varit och checkat när zilla fått nya "negerflätor" på annas salong. haha zilla säger att hon har fått en ansiktslyftning :)

ihelgen hade zilla sin hockey cup .zilla gjorde 6-7mål och ett gäng assister! målskillnaden från helgen : 74mål och släppt in 1mål. JA de vann cupen:) dock ingen medalj men en buckla är väl aldrig fel.

skoj är också här, hon var med till annas salong också. jag har upptäckt att jag har ett smeknamn från skoj, "skojis" och jag tror hon har börjat greppa vad hon heter. ett riktigt busfrö utan slut! så jävla skönt när hon sover, annars river hon och nellie typ stugan! kortleken är uppäten och de två har grävt gropar utan dess like i stugan! men men.. det är förbannat kul också. två hundar är verkligen perfekt. men jag vill inte ha fler valpar.
visst är hon söt och allt, men fan börja om Igen med rumsrenligheten, standard komandona :) skoj skoj skoj.
nu är mitt djurliv perfekt, riktigt perfekt.

snart slutar "brändöpojken" som ska hämta mig och skoj från zilla och annebena. måste införskaffa en TILL stålkam och kissekatt mat innan vi ska åka till gammelstad. nellie är där och myser skiten ur sig och väntar väl på mer käk. pappa sa något om att jag var lustig som tog en till liten valp just när jag fått nellie normal och lydig. fast nellie har tappat en del grejer som suttit bra. inkallningen börjar ryka och hon kan inte gå i koppel lika bra. trixen kan hon fortfarande. men jag får ta tag i det sen när skoj går att lämna hemma 15-20min ensam.

ska kolla in hundhusets hemsida om "puppy party"
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback