my day

en lite försenad uppdatering från helgen kommer här.
i fredags hade jag födelsedagsfest här hemma. jonatan hade städat, fixat tilltug och massa massa andra grejer. nellie var hos pappa och skoj hos frill. planen var att åka ut på krogen senare, men det blev aldrig av. massa folk kom och Bara folk man känner. jag hade förbannat kul och fick jätte fina presenter! vin, fotografier, nyckelring med nellies namn och mitt telefonnummer, biobiljetter, twix :) och av jonatan en jätte fin ring och örhängen. jag har inte orkat lägga in bilderna från kameran på datorn ännu.

bakfyllan på min riktiga födelsedags i lördags var inte nådig. men klart värt eftersom det var så jävla kul! verkligen! är chockad över hur många som kom och.. ja,  Allt! ingen fest kommer någonsin bli lika rolig och lyckad känns det som. bakfylledagen spenderades mest på kronan och vi följde med och spelade in en musikvideo, kommer bli grymm!

jag är fortfarande sliten från festen, känns hemskt att erkänna. men PP (aka pizza-per) bjussa ironiskt nog på - pizza! (haha, jag gillar att säga PP, sorry per!) i övrigt så.. längtar jag till  det blir julfester, julgala och nyårsfester! tack alla som kom och tack för alla sms:en. tyvärr har jag inte svarat på något av de, jag har haft fejk-nails och inte kunnat hantera mobiltelefonen speciellt bra! njee. jag ska se på NCIS, gå en prommis med mina tjejer och... lägga upp lite pics later on!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback