onsday

(jag vet)

nellie är på semester igen, den här gången med pappa i stugan. han ville låna henne, jag godkände. imorgon kommer hon hem igen. hon åkte igår. ska ta en buss in till stan med skojis och fixa nån dagobert macka och bygga på magen (jag tänkte köra jultomten i år)

jag var bakis inatt? förklara det.
jag smög upp ett gäng gånger och fick totalt i mig just under en liter chokladmjölk.
scary. var hos sistaah och slängde i mig några stackars 3.5or. jag har kommit fram till att jag tycker det är fan så mycket roligare att se när folk spelar tv-spel än att lira själv. sad, very sad but true.

njee.. ska ringa sistaah. kolla busstider, ta på mig sockar o sen röra mig. det är planen än så länge.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback