rita & gissa

igår var alla utom jissa i gammelstad och åt köttfärs. (som jag sagt i inlägget innan alltså. bara så ni hänger med)
gott. skoj hade ätit på jonatans bankdosa fick jag reda på också =/ jag ser den här framför datorn, och fan va frän den ser ut :) me like!

efter maten slumrade jonatan till på soffan nån minut innan vi tillslut satte oss i bilen och åkte hem. väl hemma blev vi inte speciellt långvariga. jag packade en djurmagazinet påse full med öl, vin och bailys. vi tog skoj under armen och åkte till sistaah och annabena.. (kanske ska börja lägga till biff) och biff :P
pimplade öl, pratade om brustna hjärtan, löv, vintern, haha. zilla tyckte jag kunde följa med på hennes hockeyträning kl.19 ikväll. bara för att åka skidskor! jag undrar om jag har rätt size på mina skrillor.

efter klockan sent gick annabena och försökte sussa (glhf när folk kör rita och gissa) stackars annabena.
funderade på krogen, men de är fan roligare hemma.

en sak,
jag laddade ner lindsey lohans alla album. fastnade för en låt som hette rumors, ladda ner den.
den ligger här annars:

image34

om jag skulle göra ett lagbyte så vet jag iallafall säkert i vilket lag jag skulle spela i.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect lohan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback