sleepyhead och en hel del gnäll

ikväll snackas det vilt om en liten get-to-together. tjejerna har varit på bolaget!
jag mår inte så bra misstänker jag. sov väldigt ostabilt inatt.. vände och vred på mig och när det äntigen var dags för att stiga upp.. så höll jag inte på att ta mig upp. båda mina ben gjorde äckligt ont och de gjorde inte mer ont att försöka röra på dom. min rygg var vanligt trasig, tycker alltid att det blir värre och värre. men jag tror jag inbillar mig.

jag hade en burk pronaxen som skulle hjälpa mig. tröck i mig en såndär.. och som jag sov. jonatan måste ha haft sjukt tråkigt.. men jag orkade verkligen inte göra ett skit. när han skulle åka till jobbet så orkade jag knappt öppna munnen och säga hejdå. när jag var tvungen att gå ut med hundarna så sov jag samtidigt som jag gick (kändes som det) och jaa.. jag är så jävla trött.

ska bli skoj att se om jag vaknar till liv när mia och malin kommer. malin är ju btw tillbaka från turkiet! en stund iallafall :) ska bli grymt skoj att få träffa henne igen!! mest därför jag sitter och försöker hålla mig vaken. lägger jag mig ner så somnar jag på 5 röda.

nej, extreme home makeover på 3an! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback