still going strong in brändön

jag har fått sockar! jag har varit sock-lös i en-två månader nu. men igår åkte jag och pappa till råneå och jag fick nya sockar. känslan att ha nya mjuka, varma sockar  på fötterna kan beskrivas med att ha åkt slalom en hel dag och sen fått på sig ett par nya sockar och ett par bekväma skor.

har fortfarande bara varit i stugan och kollat på desperate housewives från början och NCIS. har väl varit där ett bra tag nu. iförrgår fick vi ett brev från lulebo att grannarna har klagat Igen. vi har nämligen en katt som springer ute utan uppsyn. på den punkten kan jag berätta att när jag ska ha in min kisse kommer det 2-3st andra katter som är ute utan uppsyn och vill in. en annan punkt var att vi slänger fimpar och skräp ner på grannen. angående de klagomålet kan jag berätta att skulle vi bli röksugna knallar vi ut via framsidan så hundarna får springa av sig. den sista punkten minns jag inte, om det ens var någon. för att sammanfatta allt med en förklaring : hur fan kan vi få klagomål när vi inte ens är hemma??? jag blir så arg. måste skriva om något annat för att lugna mina nerver.

är hur som hellst i gammelstad nu. behövde tvätta och få kolla mitt internet. har gjort lite beställningar som jag hade glömt bort. nödvändiga sånana. 
jag längtar till julgalan. 

skoj har börjat bli lite varm i kläderna och lever rövare med nellie. fast nellie verkar inte ha något emot det. pappa har blivit lite små sugen på att skaffa en golden :) jag tänker inte ta ansvar över det.

i övrigt så har zilla hockey cup i helgen i piteå och jag tänkte dra dit och heja lite. dessutom åker mia inom kort mot stockholm för att sedan på söndag åka till thailand, GRIIIS! väldigt billig resa och jag hade kanske kunnat haka på, men med en liten bejbis hemma så blir det svårt. kanske nästa år? :) haha mia får ta och följa med til kåbdalis en sväng eller två.

dessvärre inga bilder, skyller på att kameran är i stugan och jag är här :) haha. 
njepp.. ska ta och kasta igång en tvättis och gå igenom kylskåpet!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback