that don´t kill me, can only make me stronger

fick insyn på mitt liv, det jag trodde såg ut som en röd ballong.. var inte ens ett snöre. en knut var kvar, de var det som störde mig. men nu när jag vet att det bara är en sketen knut - in your face!
gud så skönt!!! var tvungen att få det där ut till världen så alla får veta!!

btw,
såg i know who killed me med älskade sönder pundade lindsey lohan. SPOILER VARING hoppa till nästa stycke.
men hennes debutrulle, spelar hon två små flickor som är tvillingsystrar. tänkte att det kan bli svårt att inte tänka att det skulle bli en uppföljare den här i know you killed me (ni hatar mig för att jag inte använder ", eller hur!)
anyway, hon spelar samma sak igen! dock inte alls samma film, men.. still - tvillingsyrra. fast de här var en blandning mellan.. lite skräck faktiskt, psyk och.. vridna grejer. nåja, jag gillar henne ändå. fast hon knakar, super och.. herjar.

borde vara time för mig att krypa ner. men jag sover allderens för länge om dagarna för att vara trött i mössan vid den här tiden. funderar på att styra ljudbok och lägga mig.. de bör väl inte störa? right?
måste säga att det känns otroligt bra att veta att när jag går in i det där sovrummet så finns det en axel som jag kan luta mitt stackars överhettade huvud på! speciellt när det är så fucking kallt ute, frost och grejer.. han klår enkelt en kopp varm choklad i pulkbacken! (yes ladies, jag åker även pulka!)
ska sluta skryta och ge kisse en kram(!!)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my warm shoulder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback