busfrö

natt nummer två har dragit förbi. jag måste säga att det går äckligt bra med nellie och skoj. nellie är nästan som en morsa till skoj. jissa trodde först att skoj var en liten råtta eller något, men nu är det lugna gatan igen. lite små jobbigt förra natten då hon vaknade klockan tre på natten och promt skulle leka, upp i sängen och allt sånt. till och med nellie blev lite små irriterad av det, men vi sparkade upp jonatan som fick gå ut med samtliga vovvar just före fyra.
jag ska hiva upp lite bilder då jag får tid. just nu prioriterar jag min dusch framför pixbox.

skoj åker hellre bil längst bak med nellie än att sitta fram med mig, svikare. men.. jag tror faktiskt det är skönare att ligga där bakom. har slängt dit en sovsäck och en kudde eller två. och nellie är faktiskt inte så stor så hon får enkelt plats där hon med, skoj.

igår såg jag desperate housewives med mia (utan vin) och åt popcorn. en snabb visit hem till saila som fick klappa och fota både nellie och skoj. sen såg mia nästan klart råttatoulie filmen.
nää jag ska försöka hinna duscha innan nästa lilla utsläpp på baksidan :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my puppy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback