Idag kommer Skoj hem!

Efter att jag kommit hem från de lite mer södra delarna av Sverige så var det bara att krascha i sängen och förbereda sig på att Fortfarande inte få en jävla sovmorgon. Jag kom hem i söndags kväll. Igår jobbade jag på stadshotellet i brist på annat. Från 08.00 på morgonen ända till 18.00. Det var första gången jag jobbade sen i mitten på januari! Men jag anser att eftersom jag har Nellie så måste jag vara hemma lite extra än andra clowner.

Today is the day!
Kl.18.00 slutar jonatan och han ska inte ens få chansen att byta om! Direkt ut till Gammelstad och hämta Skoj! Jag kan inte tro att det verkligen händer. Jag vet inte ens vart hennes skålar kommer att hamna! Men jag tror hon kommer bli bortskämd, väldigt bortskämd. Samma som Nellie! Jag får ta och fota lite häftiga bilder och visa Igen! Skoj, SKOJ!!!

Innan jag börjar skriva något annat här så måste jag berätta om min vurpa. Det var i och för sig i somras, men ändå! Jag skulle gå från mina föräldrar till Emmas lägenhet där Ida också var. Visst, uppklädd, utklädd och klackipjucker! Jag fastnade med ena klacken i mina föräldras trägolv som de har till uteplatsen, jag ramlade inte på fläcken! Utan jag tappade balansen rätt rejält och började vingla omkring på gräsmattan, och fick bara upp högre fart ju mer jag vinglade omkring där. Efter några steg blev jag så less, jag orkade inte vingla omkring här. Så, jag bara slappnade av i hela kroppen och PANG ner och gled efter gräsmattan, mina ljusa kläder blev gröna. Sen gick jag och hämtade en ny tequila rose och gick till Emma och Ida.
Ville bara få det där sagt.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha du är för jävla rolig ibland!

2007-10-17 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback