Potträning & barr

just nu är jag i gammelstad och ska bytlåna bil med pappa :) mondeon är mycket häftigare än fiestan! (nähä?) tror han ska fixa min trasiga katalysator? blir säkert bra.
sen ska hela sällskapen (minus en kisse) in till stan och införskaffa lite virknålar. tror jag har bestämt mig nu, dreadsen ska väck. börjar bli less.. har haft allt för många bad hairdays för att kunna klara av fler år med barr.

annars kan jag berätta att det fortfarande går bra med skoj. har varit i stugan ett par dagar nu! enklare att potträna henne där :) hon verkar trivas hur bra som hellst. hon är fortfarande hellre med nellie än med mig! svikare! haha. nellie är så duktig med skoj. nellie visar skoj vad som är rätt och fel, igår sa nellie ifrån när skoj försökte tigga från bordet. oj oj.. som pappa just sa " jag undrar om ni hade klarat de såhär bra utan nellie".. självklart hade vi inte gjort det! nellie är världens bästa fostermamma och världens bästa big hund.

Här har vi mina vovvar :

image30


ANNABENA fotade dom i stugan! hahaha.
de är väldigt roliga att kolla på, och fota. hade jag haft internet i stugan hade ni kunnat se Massor med bilder :)
Och bara så ni inte tror att de bara är sådär mot varandra så bjuder jag även på den här:

image31



jag längtar faktiskt till lördag. då ska vi till sunderbyn och gratta frill! den 28e fyller grabben år egentligen, men de smäller som högt på lördag! ska ta med allihopa och låta frills föräldrar ta hand om dom! jag hade fan inte litat på nån annan, men de finns inga bättre vovvevakter än dom två :) ja, och frill också då ;)

njepp jag ska ta och.. gå och hjälpa med tvätt av bil. kanske ta en hoj och cykla med nellie om det ser tråkigt ut.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect fun

Kommentarer
Postat av: Victoria

fy fan vad söta! jag måste få se den lilla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback