a night on cleo

igår var jag sjukt sugen på att göra något helt outstanding! men som vanligt så slutar det med en sak - cleo. jag ville åka till en annan stad, men har man kasst med cash så blir det rätt svårt. anyhow, så satt jag och mia och pimplade lite smått här innan jonatan fick köra oss till svartöstan! ironiskt nog så var det min granne vi åkte till :) dock har jag aldrig träffat honom. misstänker att han är rätt nyinflyttad. att han flyttade in samtidigt som jag packade mina väskor och flyttade ut. det var ida och emma som kände han eller vem de nu var.

jonatan kom och hämtade oss allihopa från svartis :) rasade in på cleo, skällde på garderobspersonalen, fick en mindori med mjölk free of charge från baren thanks to Miiiia! yrade omkring och för en gångs skull så var jag med på sånna där vimmelbilder. och efter att ha sett bilderna som togs på oss så förstår jag varför jag håller mig låångt borta från sånna där pajaser som fotar.

cleo 14e sep 2007



Ni kan ju själva se! nåja, jag får väl bjuda på det där. finns en till också men jag är inte så haj på bilder på sepe-blogg. jag gillar mitt val av kläder också.. jag måste lära mig att klä ut mig mer. gå undercover.

jag har tagit bilder på nellie och jissa också, men jag tror batteriet är slut så de kommer väl senare!
nee.. jag ska lura med mig mia och äta Maaat! jag är bakis och jag förtjänar det (igen) åt en kycklingbirger på mcd igår natt. haha. yesyes.

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback