hihihi

nu har är skoj tingad och håller på att göra sig redo inför flytt Hem! jag längtar nå så otroligt efter den lilla krabaten. nu har jag bestämt att när skoj fyller 1år eller kanske när det är sommar och hon har fyllt 1år, så Ska jag åka på agility med henne :) ska gå med i brukshundsklubben hade jag tänkt mig. nellie ska som sagt bli tävlingstabil vilket inte är långt borta. måste bara få bort mina dubbelkomandon, kör både med röst och handrörelser typ Allt.


image27


SKOJ


anyway, jag har lagt upp ett gäääng bilder på min pixbox. bara för att jag inte orkade förminska bilderna från kameran så fick jag inte lägga upp alla bilder jag ville. blev så pass irriterad så jag gick och betalade pengar för att få lägga upp alla, så nu jävlar är det bara att gå dit och kolla!!!

jag ska bli väktare, lastbilschaffis och läkare, hjärtläkare.
håll i hatten kertsin!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback