who let the dogs out?

egentligen skulle vi ha åkt ut till gammelstad och kikat på valparna imorgon, men jag var så ruskigt ivrig så jag beslöt att vi skulle åka idag istället! sagt och gjort.. :)
de var så smååå.. de bara låg där och sov. imorgon ska vi åka dit och kolla igen och då bestämma vilken vi ska ta.. jag tror redan jag vet vem vi ska ta :) jag vet vem skoj är :) wiiie. skoj skoj skoj skoj! SKOOJ! =)ska fundera över stavningen på namnet så det inte blir som ordet.. ändrade ändå jissas namn. Skåj, skooj? nja.. fårse.

vi åkte till djurmagazinet och införskaffade ett litet ljusblått halsband i bling-bling modell, ett svart koppel till nellie (det andra svarta är smalare och ska få bli skojs koppel, exakt likadant fast smalare) och nya skålar till nellie (äckligt fina) och likadana fast annan färg och mindre till skoj :)

idag har nellie och jonatan varit och sprungit på ormberget, nellie är jätte skitig och ska få ett Bad. hon ligger i "sin" fotölj och har ingen aning om att hon Snart ska bli blöt :) hihii. jag ska knalla in och övervaka! ska ta med kameran! här ska dokumenteras!!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect nellie jissa skoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback