21

igår kväll var jag och jonatan på bio och såg 21. jag hade höga förväntningar som visade sig vara liiite för höga. men filmen är klart sevärd, om de är värd 95kr på bio vill jag nog inte påstå. jag tyckte att den var lite väl för lätt att se vad som ska hända-ordet, (det är morgon och jag ska vara glad om jag kan stava till mitt eget namn)
eller så har jag bara sett för mycket film och börjar lära mig :) hur som hellst så kan man ladda ner den eller hyra den för 19kr på kvantum, det är den helt klart värd.

jag var dessutom en riktigt dålig människa. jag hade igår lovat anna att ringa henne mot kvällskvisten för att promenera en dutt. det slutade med inget telefonsamtal eller textmedelande alls. jag funderar på att Kanske cykla in mot stan snart.. innan klockan slår 1.

det är något stort fel på min rygg igen. jag misstänker att jag ännu en gång håller på att gå upp Mer. för när jag håller mig under en viss vikt så har jag aldrig ont, men nu har jag ont länge och mycket plus att mina ben domnar bort. hallå, varningnsklockan borde väl ha ringt så högt så jag blev döv.. så tänker väl en del. men nää jag kör med "imorgon ska jag"..

tyvärr ingen bild idag eftersom kameran skriker efter ett få ladda sitt batteri. teknisk som jag är vet jag inte vilken laddare som hör till vilken kamera. jag överlåter allt sånt helt och hållet tiill någon med lite bredare tekinsikt kunnande.
nee ska fylla över skojs säck i en tunna och utfodra mina små hårbollar.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo precis, Johan var det vi hade in extra. Han var riktigt duktig! =)

Postat av: Karin

Jo precis, Johan var det vi hade in extra. Han var riktigt duktig! =)

2008-04-23 @ 17:46:03
URL: http://fagervall.blogg.se
Postat av: Anna

Du har inte tänkt på att din rygg har nåt samband med att du har börjat cykla igen? cyklade du inte sist åxå när du hade ont i ryggen?

Kallas träningsvärk isf :D hehe.

2008-04-23 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback