27 dresses

rubriken är en liten kom-ihåg till mig själv.
min idag-dag har varit rätt innehållsrik. jonatan jobbade kväll idag med så jag och skoj gjorde ett besök i annas salong. anna vaxade - mig! försöka gången på "riktigt" för mig. vaxning har jag provat förr med mia, men då efter en liter rött. det gjorde ont, men jag måste säga att det var värt det.
efter stängning åkte vi hem till henne och åt lax :) wosh, det var gott. gjorde ett snabbt besök här för att utforda samtliga hårbollar. back to varvet och jobbade igång en sviin söt film. "it´s founding out my favorite movie is written by a sandwish" hahha. klockrent!!!

hann aldrig se klart filmen, men det ska jag nog ta tag imorgon. har väl 10min att se :) ska väl försöka motionera vovvarna också. tennisboll is the shit.
njee.. ska pysa ner i sängen och lyssna på carolina gynnings bok (som btw har världens tråkigaste uppläsare) och jag vill också tipsa Alla som magdalena grafs bok om jag inte redan gjort det.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback