back

kan läsas på två olika sätt
1) Rygg
2) Tillbaka
(enligt mig och mina utsökta engelskakunskaper!)

jag har varit långledig efter min natthelg och nu ska jag tillbaka. idag samt imorgon är de enda arbetsdagar jag har denna vecka. 14-22 känns inte som något speciellt tungt pass efter att ha lyckats överleva 18-06 i 56.
jag har ingen som hellst lust att cykla till jobbet när jag igår kväll kände hur kallt det var om kvällarna här. jag vill tillägga att jag saknar mössa och vantar fast det har varit vinter nyss och det är väl då man ska ha såna grejer.  sorry, inte jag.

ska söka upp något mysigt på fötterna, mat och kanske till och med en batteridriven FM-sändare!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback