chocktillstånd

jag har kommit hem för en stund sen och tänkte sätta mig framför datorn. kolla något avsnitt av något som verkar intressant.
så, dumjävla idiot som jag verkar vara slog jag på insider. s21e06 var det. allderns precis nyss.
jag visste ungefär vad det handlade om eftersom jag läste i annabenas blogg om att det handlade om hästar.
om att folk sålde sjuka hästar och sånt jävla skit.
"vi varnar för starka scener".. sånt hör ma ju ofta så jag tänkte inte så mycket.
men jag vill gå ut med en stor varning för jag har Aldrig känt, reagerat eller något över något på tv. inte samma känsla. alltså man fick se när de avlivade en häst, hur den låg och skakade, allt.

jag trodde i mitt stilla sinne att de inte visar och att den starka scenen var när hästägaren grät när hon såg sin häst för sista gången gå iväg. fel fel fel.
det är det mest.. jag vet inte, jag någonsin har sett på tv. eftersom jag själv har djur så börjar man ju fundera över lite saker. inte att någon av dom är sjuka, men ändå.

snälla, se fan inte det där avsnittet. jag varnar er, det är inget skämt. jag mår fortfarande riktigt dåligt. ordet hemskt räcker inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback