Cleo

känsliga läsare varnas

det blev en två-dagars fest ihelg. förfesten här igår var kul och taxi till stan för att försöka hitta ett place där alla ville gå och kom in. kafelino var det tänkt, men när det kom ut vilket "tema" det var så bangade de flesta. jag som hade sett fram emot att gå dit.
in på cleo, 3 sovgäster och en liten efterfest. jag gjorde kvällens smartaste grej när jag kom hem - jag tog ett glas vin.
idag har jag varit så fruktansvärt bakis, garanterat top 3. jag har spytt och spytt och spytt. jag spyr fortfarande!!! jag har sovit i duschen igen, jag har försökt sova på bron. jag orkar inte leva!!! jag har så fruktansvärt ont i huvudet men ta en ipren för att 3minuter senare kräkas upp den är inte så lockande.

jonatan är och kör PP till busstationen. tror hans buss går om 15minuter.
jag ska se något häftigt som man inte behöver följa, eftersom jag inte kan sitta/ligga stilla i längre än 5 minuter!!!!!
jag måste få gnälla av mig och säga att jag aldrig mer ska dricka en droppe alkohol igen. ingenting i världen är värt den här baksmällan.

jag ska gå på toaletten nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback