cykelturen :)

"jag ska ut och cykla runt sjön".. jo tackar. haha, när jag satte mig på cykeln så inbillade jag mig själv att jag hade samma kondition som jag hade förra sommaren då jag cyklade överallt. när vi kom till östermalm började jag fråga om vi inte skulle vända om :)
hundarna följde med, nellie springer fot brevid cykeln och är som snäll. men skoj fick ha koppel, hon drar en framåt och verkar ALDRIG bli trött. jag tror faktiskt hon orkar springa längre och snabbare än vad nellie gör just nu!!!
sista uppförsbacken vid vetrinären tog nästan knäcken på mig. backen är inget man funderar över när man kör bil eller promenerar. dessutom har jag stora planer på att cykla till jobbet på torsdag eftersom jag börjar först 14 och slutar 22. jonatan har lite lätt lovat att stötta mig på den långa färden. (just det, Lång)

det är nästan lite pinsamt att skriva om det, men jag måste ju få gnälla av mig? :)
daniel är kvar här och ska åka till gällevare imorgon tidigt, mia åkte igår medans jag var och jobbade.

som tröst för efterfesten då jag var riktigt elak så fick jag ett par jätte fina skor, inga klackiskor för en gångs skull! samt en klänning jag tiggde till mig från.. ehm, en affär granne med skoaffären... i domus. inte att glömma min snabb visit på lindex underklädesavdelning :)
jag har med andra ord blivit mutad! men. jag tror jag ska sluta gnälla. ihelgen tycker jag att jag förtjänar en utekväll. kanske till och med en efterfest ;) hahaha. någon som vill följa med mig på ett häftigt äventyr på krogen?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect vetrinärsbacken

Kommentarer
Postat av: mini-you

jag kan följa med ut ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback