en förvirrad tjej

hej jag är en förvirrad tjej som skriver hej
haha, jag har nött mammas nya kille i mer än 6h idag på jobbet. jag sitter som för mig själv, och jag väljer helt själv vad jag vill lyssna på. mycket nöje!! jag skickade ett antal sms till mina vänner om att jag hade svin kul. alla verkar inte riktigt veta vad mammas nya kille är, där ibland mia och daniel. jag fick ett frågande sms av mia där hon undrade "MAMMAS NYA KILLE??" haha jag vet inte vad som var bäst - programmet eller att hon trodde att min mamma hade en ny kille :) daniel ringde bara upp och frågade "vadå.. ". hahaha.

jag vill tillägga att jag började cykla idag. jag hade stöd på vägen. jonatan fick lov att cykla med mig till ssab och sen möta upp mig när jag slutade jobba! det gick riiktigt bra. inte alls lika illa som när jag och björn cyklade allra första gången till jobbet! på hemvägen när vi kom till "vetrinärsbacken" som jag döpt det till (förbi persiennaffären, vetrinären och det) så tog det helt stopp.
jag tog tag i jonatans hand och han fick nästan dra mig upp för backen! det var fan kärlek!! riktig kärlek.

väl hemma efter mördarbacken (kärt barn har många namn)  placerade jag mig på våra ny installerade utemöbler och blev serverad ett glas oboy! nellie blev vättskrämd när hon blev utsläppt och jag satt på en stol :) hon skällde och kissade ner sig :) jag kunde inte annat än le! skoj är ju så tuff så hon bara hoppade och var glad.

ingen idé att skriva något om jobbet eftersom jag inte ens kan komma på en handfull personer som skulle förstå vad fan jag snackar om. sammanfattningsvis. en travers, en rast, nytt matkort.
imorgon ska jag infinna mig på ssab kl. 11 för lunch samt genomgång/info om nya datasystemet som jag försöker bli kompis med (p)lupp.

nu väntar varm oboy och en macka framför tv:n. jag är den mest bortskämda tjejen och jag är stolt!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Marie

Jajjemen. :) Teckningskunskaperna infann sig inte idag :D Jag gillar vita goldens, jag tycker det är vackert och så ser man inte så många. Inte jag iaf. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback