ett sent första-april skämt? =)

jag läste precis nsd på internet, jag trodde jag såg ett sent första-april-skämt.
Förbjud skotrar som går snabbare än 70 kilometer i timmen.
alltså! nu har det slagit slint! när någon kommer med ett sånt jävla dumt förslag så är det bara att sätta den personen på medicnering. det är  i kiruna de har fått den brighta idén. haha, snart säger väl någon annan stjärna i malmö att de ska förbjuda bilar som går över 110km/h?!
hahahahah jag tyckte det var så roligt så jag var tvungen att dela med mig.
här ni en länk till hela artkeln.http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=89226&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: mulin

Hahaha! Dumt.

Förresten, har du några bra filmer att tipsa mig om?

Postat av: Anna

Alltså lär dig o LÄNKA istället för att bara skriva in hela jävla länken!! hahah

2008-04-07 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback