extra

precis hemkommen från mitt allra första extra skift! mjukstart? Nej.
jag orkar inte skriva något om vad som hände eller inte hände, ändå ingen som förstår :) jag satt som vanligt i min lilla hytt.

jag ska duscha snart men jag är trött. vi ska till dundervägen på 2h kanske. jag ska dricka öl, Ska. ledig imorgon för att senare starta upp med förmiddagar må-tors 06-14. jag fick erbjudande att jobba extra imorgon också men jag passade. jag kände inte för att skippa ölen idag samt att kunna säga att man jobbat en hel vecka i sträck. grejen med skift är ju att man är ledig rätt mycket, varför förstöra det? jag blir säkert nöjd med en vanlig lön utan övertid ändå.

inga hundar är hemma heller. nellie myser i stugan ännu och skoj är redan på dundervägen. jonatans föräldrar hämtade henne så hon inte skulle behöva sitta i bur mellan 11 och 18. kändes lite väl grymt.
njä.. jag ska söka upp något som jag kommer i och snooza i duschen.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback