Familjen!

Två fantastiska nyheter, och klocken är inte ens tolv!
1) SSAB ringde mig. "Du har fått jobbet, men det visste du nog redan.." 19e april ska jag tillbaka till mitt place. Lite små skönt är det att jag råkade missa hundveckan som är Just Nu. (EM EM EM ledig FM FM FM) riktigt kul vecka.

2) Hon som säljer Nellies "syskon" har mailat en bild på Mamma, Pappa och en kullsyster som de behöll!!! :) Vilken härlig familj. Men Milla (syster) är sinnessjukt lik Nellie. Jag hoppas det går bra när jag lägger in den här bilden:
78049-63
Sist jag såg mamma Windy så var hon helt slut efter att fått mata alla valparna :) Bara låg ner och vilade :)
Guuud.. jag vill åka dit med Nellie. Förstå hur roligt det hade varit!! Hinna åka iväg innan nästa helg hade varit... gudomligt!! Nu har jag verkligen fått pippi på hundar.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback