förkyld!

Desperate housewives : Airs: Sunday April 13, 2008

Mindre kul är att jag är förkyld. Inte lite heller! Inatt sov jag på soffan eftersom det var där jag lyckades somna! Vi var en sväng till stugan igår kväll. Mest för att tv4sport inte kunde ses någon annanstanns. Jag och Mini-me pös till våran kusin och var där en stund istället.
Byt lånade bil med pappa.

Jag har planer på att åka till Övertorneå idag, jag är ivirig! Men inte lika ivrig som Jissa, han tar priset.
Jag ska gå och söka reda på super varma kläder innan jag nyser sönder stället., prosit.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: Karin

ÄNTLIGEN! Som jag har väntat på nästa avsnitt.

Postat av: Anonym

haha, om du är sjuk måste du ju kryssa för "förhinder" på kassakorten =) haha, ;)

2008-04-12 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback