hyffast yr i mössan ännu

jag hade svårt att somna inatt för jag ville drömma en mardröm. så där låg jag i sängen och tänke på massa äckliga saker och filmer jag sett. tillslut väckte jag jonatan och viskade "jag har skrämt upp mig själv, hjälp!" . det resulterade i att jag sov läääänge. på morgonen när jonatan skulle till jobbet fick jag inte fram ett ord. jag har hals"ajaj".
jonatan kom hem på lunchen och då hade jag redan hunnit släppa ut vilddjuren en snabbis, dock bara på framsidan.

det fanns ingen mat här, ingen mat som jag hade lust att äta iallafall. mitt morgonhumör är Hemskt! jag körde jonatan till jobbet och sen gick jag runt på kvantum och funderade på min lunch. grillad kyckling och färsk pasta lät gott. men självklart - Slut! jaha.. knallade tillbaka med pastan och såg sen - ICA`S pizzabotten. yes! gud så gott. egen pizza!
jag köpte mitt tillhör som var ost skinka och tonfisk. tomaten var redan på smetad på degen som var klar och kavlad.
OH..  :) jag är nööjd. ett nytt NCIS avsnitt är nedtankat lagom till min lunch.
hundarna har fått sin lunch och kisse fick rester från min tonfiskburk. jag känner mig snäll idag.

in med pizzan i ugnen och ut med hundarna Igen. jag måste klä mig bättre.. kan inte gå omkring i inga sockar på iskallt stengolv eller i blöta sneakers utomhus.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback