kisse the cat

det var väl en liten stund sen jag knapprade in något spännande här, någon som saknat mig? :) önsketänkande.
anyway, jag har varit sjuk som ni läst och tyckt ovanligt mycket synd om mig själv.
skoj fick träffa sin mamma en kort stund i söndags och fick busa lite. det fantastiska vädret som var i söndags gjorde att det blev en kortis. inget vidare att stå ute i snön och se skojs skaka.
idag har jag besökt ssab för en hälsokontroll samt drogtest. pappa bjöd oss på mat i matsalen som de har, maten var väl sådär, mest för att jag har svårt för vit fisk. pink is the shit!!
efter att ha visat att jag är bäst på att titta på bokstäver och se siffror gömda i färger körde vi hemåt. några glas vatten senare gjorde jag drogtestet som en final.

mamma har också fått feber så vi köpte potäter till henne så hon kunde bjuda på palt. tyvärr hann inte jonatan smaka på palten innan han skulle jobba, men mamma sparade palt till honom med!
åkte en snabbis på ica maxi med pappa som imorgon halv sju åker mot norge. 4st start och landingar :) alla som bara älskar att flyga förstår nog bättre.
på ica maxi fick jag en lysande idé angående deras system för ATG, vilket jag absolut inte delar med mig utav här. jonatan trodde det var för dyrt, så chansen finns att jag kan dela med mig i framtiden.

sen har jag laddat ner senaste desperate housewives och sett. ett galet avsnitt och som vanligt sitter man på nålar i en vecka då nästa avsnitt finns ute. jonatan har slutat jobba och kommer nog om några minuter och hämtar mig och vovvisarna. HAHAHHA.. jag måste skriva ner det här, mest för min egen skull så jag kan titta tillbaka och skratta :) jonatan tyckte här om dagen att kisse skulle vara med och dansa.. så han tog upp katten i fram tassarna och dansade lite och sa sen med en rolig stämma och klang : "kisse the caaat".
nää det är sånt man måste vara med om för att förstå. men säg det högt för dig själv så kanske du förstår.
kisse the caat.. :)

(tände ett ljus för engla, gjorde du?)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect the children


respect

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag tände ett jävla ljus. Men läs mig blogg så får du se vad som hände!: http://dorthonion.blogg.se

2008-04-15 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback