lipsill och Äcklig film

cloverfield var Inte bra. jag var tvungen att springa på toaletten en vända. jag och filmer där folk har en egen videokamera som de flänger runt med går inte ihop! men jag härdade ut och såg hela filmen. direkt efter filmen var det natten för mig eftersom jag skulle upp aptidigt.

idag efter jobbet svängde jag förbi kvantum och handlade mackor och pålägg. tyckte att jag var värd det. men hur gulligt var det inte att jag satt och dölipade till "kidnappade barn" och "mamma jag är homosexuell" på tv4 fakta?? nej jag har inte kidknappat någons barn eller spelar för det andra laget. men jag blir fan rädd för mig själv. här om veckan var det efterlyst som jag satt och snorade till. helt sinnessjukt.

tror att det har med att göra att jag är helt slutkörd och egentligen borde gå och sova kl.19 istället för halv tolv. är det bara jag som sitter som något psykfall och lipar till ingenting?! psyket nästa liksom?!
nää jag ska se på top model stockholm och få komplex istället.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback