Lurifix

jag SA till jonatan att OM det är något fuffens så är jag väl medveten om det. dock trodde jag att fuffens-dagen var på onsdag då daniel kom till oss. så när mia inte var med i bilen så lugnade jag ner mig.
MEN igår kväll efter att vi lämnade bilen till pappa, kom hem och "snälla hämta en öl till mig". jävligt skumt att han ville ha en öl när han skulle jobba dagen efter, men jag var snäll.
plockade in mat i kylen och tände lampan och öppnade köksförrådet....
jag skrek högt, AAAH! smällde igen dörren och vet inte riktigt hur jag såg ut i ansiktet.
mia stod nämligen där inne och skulle försöka säga något gulligt, men jag avbröt henne och verkade tycka att hon kunde stanna där inne :) förlåt ma. hon fick en fribiljett ur från förrådet iallafall!
vi spelade cranium och cluedo, det var kul.
typ det enda jag hinner göra tillsammans med mia eftersom jag jobbar hela helgen! idag mellan 22-06.. KUUUUL. här kommer mia och överaskar på den absolut sämsta helgen som går att pricka in. aja, jag visste ju inte ens själv (för några veckor sedan) hur jag skulle arbeta.

jag ska äta mackor med källarrökt skinka och försöka ringa den där jäävla lurifaxen igen!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect mitt förråd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback