mammas nya kille!

nu har jag lyssnat på Alla avsnitt som jag laddade in i min ipod. min ipod är föresten rätt rymlig så jag hade en heel del andra grejer, jag hittar inte i min egen röra.
kl. 11 åkte jag till matsalen på ssab och åt tillsammans med skiftlaget. personal träff-grej i någon lokal som jag inte tror att jag skulle hitta tillbaka till. jobb alltså till Nu. när vi satt och lyssnade på infogrerjen så frågade min förman om jag inte ville jobba förmiddag på lördag (12h övertid!).. "ja tack". Mm. glömde helt bort att lördag är Imorgon och jag slutade Nyss. alltså om mindre än 8h ska in infinna min i mina lilla travers igen.
vad har jag ställt till med? jag försökte ge bort min extra pass till johan, in vain. johan hade tydligen jobbat så mycket extra så han inte får jobba över en enda minut.

jag var så arg, jag var så less idag. jag vet inte huuur många sms jag skickade iväg! jag har ju skaffat 3000 fria sms så tro inte att det är över ännu.
imorgon efter jobbet ska vi dessutom äta grillat på dundervägen hos jonatans föräldrar och kanske linnea också? jag kommer åtminstone ha något att längta till. men 12h övertid med ett skiftlag jag aldrig tidigare jobbat med och jag är inte så varm i kläderna ännu. jag hoppas jag för chansen att berätta att jag inte är så speciellt duktig och behöver riktigt många raster :) speciellt på morgonkvisten.. långa raster.. i en soffa. nåja, drömma går ju.

nellie är i brändön med pappa och mamma. hon mår gott där. hon får ha alla pinnar för sig själv och vara ute på en stor gräsmatta i stället för någon kullerstensuppfart. skoj är hemma, någon måste jag väl få ha? men hon var minsann inte så super glad när jag kom hem! inget skall, ingen vibbrerande hund som låg i buren.
hon kanske känner mig så pass bra att hon förstår att jag aldrig tänker gå från hennes sida, who knows?
sen sitter hon vid soffan och tittar med stora ögon på mig.. :) jag måste nog sluta här.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback