mini-semster :)

Mellan torsdag och söndag förra veckan har vi varit och hälsat på i jonatans stuga , där hans föräldrar och lillasyster med andreas också fanns.
skoterkörande, korvgrillning, solning.. riktigt härligt! jag och mycket tack vare linnea har ryckt skoj också! man känner knappt igen henne :) så fin hon blev. jag har ryckt lite mer hemma också, det lilla som var kvar.
pga av att bloggen inte mått så bra den senaste tiden så har jag tappat en del som jag ville få med här från våran lilla mini-semester. men det går väl till sig senare när bilderna från kameran åker in i datorn! jag ska försöka komma ihåg att göra det och dela med mig på pixbox eftersom det är så jävla mycket bilder. jonatan har verkligen varit papparatzi.

i övrigt kändes det som att komma hem till ett bombnedslag. vi hade helt glömt bort att städa till innan vi åkte iväg :/
nu är jonatan och skoj på björx, de ska ordna med cykel och kolla om alla grejerna är där för att laga mias cykel.

besiktningen av den gamla lägenheten gjordes på torsdag, samma dag som vi åkte iväg. hon tyckte lägenheten var toppfräsch. vi hade ju ett nyrenoverat badrum, nytapetserat i hallen(vi har inte ens hängt upp något på väggen) samt att jonatan tapetserade när han flyttade in i sovrum och v-rum!
vi frågade om vi fick tillbaka pengar på hyran eftersom vi betalade för en hel månad och lämnade den tidgare (nyklar och allt).. hennes svar blev "vart bor ni?" vi svarade: "lulsundet".. hennes svar: "jaha, men då får ni reducerad hyra"... "eeh.. vi bor PRIVAT"..
att hon i sitt stilla sinne ens trodde att lulebo ägde lägenheter på lulsundet! vi får se hur det där slutar.

nyduschad och jävligt less över att se sig runt i lägenheten, ska jag ta och ge kisse mer mat innan han gnäller sönder stället.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect kitköijoki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback