Nätter

jag har lyckats avklara 2 av 3 nätter. första natten var chill, satt bakom arne. när jag satt bakom honom trodde jag att jag skulle ha skit trist, jag undrade hur i helvete jag skulle palla att jobba till augusti!!! natt två (nu i natt) skulle jag köra lite. jag blev riktigt glad när jag såg att en gubbe som jobbar på maskin kommit ner till oss, för att hjälpa Mig. jag och han delade på min travers hela natten och jag hade faktiskt riktig roligt! jag behövde det där, nu klarar jag allt!!

när jag kom hem imorse så ville jag inget annat än att bara lägga mig i sängen och sova! jag hade ingen lust att vara trött när jag ska köra själv så mycket. vad kommer man hem till? GISSA!!! det var efterfest här, tack så jävla mycket. jag ska försöka att inte hänga ut någon. "gå och lägg dig du".. aaa visst. de levde om så jag trodde vi skulle bli vräkt. ingen musik, men de satt i köket och gapade och skrek. jag hotade, jag låste ut folk, jag kidnappade folk i bilen.. jag var på ett så fruktansvärt dåligt humör. ibland såg det ut som att jag var 3år. en person var stabil nog att beställa en taxi nästan direkt , tack!! :)
jag var så arg!!!!! jag är fortfarande jävligt pissed. när man kommer hem från jobbet och slutar 06.00, frågar om folk ska åka, DÅ ÅKER MAN!!! kl. 8 kollade jag på klockan sist.

nu ska jag fixa mat och vara arg.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my JÄVLA LÄGENHET OCH MIN SÖMN

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket lag är det du jobbar på?

Postat av: Anonym

jag lider med dig..

2008-04-20 @ 22:01:23
Postat av: Karin

Jo den helgen är inte att leka med :P Vi har nattvecka nu, ändå rätt skön vecka, sen på fredag får jag min första lön hehe :D

2008-04-21 @ 15:45:58
URL: http://fagervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback