too bad

jag gör mitt bästa för att börja försöka vända mitt dygn inför min rivstart på ssab - natthelg. tidigare på kvällen var jag rätt trött, men tvingade mig själv att inte gå och sova. klockan var bara 23.20 då.
smörgåstårt-ätning här, jonatans familj + johan kom förbi och smakade.

sen fick vi en liten husgäst i form av en liten räv :) daniel kom sent ikväll. ca 10h tog det för han och hans bror att köra upp hit. jag tyckte inte det lät så farligt? kanske för att jag verkar tro att stockholm ligger ungefär där turkiet ligger på kartan? :) gulligt va.

sen måste jag tillägna några rader till mia. mia som sitter ensam - helt solo, i en lägenhet i vårby. lägenheten är urstädad, ingen dator, ingen tv.. bara en radio. möblerna är kvar för de tillhörde inte henne, daniel eller daniels bror. tur det iallafall. tänk att sova på golvet! jag hoppas verkligen att det löser bra med boendet, för två veckor är väldigt kort tid att hitta något nytt på.

(och folk som inte kan stava - civil stavas med C inte sivil)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback