Trött fisk i en skål

idag har jag uppdaterat mig lite kring mia, tänkte dela med mig lite av hennes positiva nyheter!
det blev ingen lägenhet på gärdet, utan hon har hittat en i sundbyberg (bromma typ) som hon har fått nyckel till idag om jag inte minns helt fel. saila är också där (saila är mias mamma) och hjälper henne med allt som behöver hjälpas till med. tjejen som mia ska få hyra utav ska prova bo ihop med sin kille och därför fick mia "låna" lite grejer som fanns i lägenheten. men det krävdes ändå ett besök till kungens kurva och IKEA! mia fick en säng, byrå och lite annat smått och gott.
i skolan går det också bra, hon är en liten stjärna :) duktiga mia, duktiga duktiga!!!

i mitt liv är det mest jobb. en ledig dag på 7 dagar, känns som hundveckan. men jag ska inte jobba en minut extra den här veckan. jag ska ha min långa helg som jag tillslut får när mina förmiddagar är färdiga. bara fyra uppstigningar sen är det sovmorgon :)

jag vill hissa och dissa också.
jag vill hissa fm-sändare och skicka ut ett stort tack till geniet som fixade fram den.
sen vill jag dissa fm-sändare.. dock bara en modell som jag köpte från clas olsson! det är nämligen så att den måste vara På radion för att den ska fungera. jag skulle ha den på jobbet och min radio är i taket!!!! så.. det går alltså inte att lägga den På, eller ens under. jag har blivit rätt van vid det ljusa ihållande pipandet som kommer samt bruset.

såå.. det var väl det jag ville få fram just nu.
nu ska jag se på cloverfield och mysa ihop i soffan.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback