tuesday

jag trodde att jag skulle få göra något häftigt idag, eller iallafall igår. men jag törs inte skriva något om det föränn jag sitter där(?!)
jag har möblerat om hundbur och hundbäddar. nellie sover i hallen, vilket jag inte tror det är något bekymmer med. från sin bädd ser hon ut genon dörren, in i vardagsrummet, in i köket och har full koll på allt.
skojplutt däremot har bur i sovrummet. jag vill höra när/om hon börjar tjuta/gnälla så hon inte bajsar eller kissar i buren. det är så jävla jobbigt att rengöra den! men den är det bästa jag införskaffat. rumsrenligheten går lite snabbare och det är enklare att hålla koll på skiten. med nellie hade jag ingen bur så hon brukade lägga stora högar under köksbordet, TACK!

nog om hundskit. jag satt och kollade (bara för skojs skull) på golden retriver kennlar. inget illa om rasen, men jag tycker att min hund var tusen gånger finare än de där andra. det hade varit roligt att para nellie med någon med samma blanding som hon själv, men sånt får man ju inte göra =/ inte skojis heller =/ men titta är det inget fel på. jag satt och kollade för att jag var lite små sugen.. men njä. om jag någon gång ska ta en golden till (eller nå sånt) så blir det från samma släkte som nellie. någon från hennes led måste väl para sig? hennes syskon eller en till kull från hennes mamma?! jag tycker det! jag är så nöjd över min stora hund.

folk gillar verkligen att läsa om djur, i know it!
om en timme är det tänkt att någon ska komma hem på sin lilla lunch, så det återstår att se.
ska vända upp och ner på kylen och frysen efter någon form av mat.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: mini-you

du tror bara att folk är intreserad av dina djur..

Postat av: hanna

vad är det du har för en hund? jag fattade inte riktigt :) kan ju bero på att jag inte började läsa bloggen förrän idag :)

2008-04-09 @ 10:53:26
URL: http://sensuella.blogg.se
Postat av: hanna

du skrev nånstans att det var en stor hund.. alltså har den högre mankhöjd än en vanlig golden eller hur menar du? min granne hade en stor och kraftig golden och jag tyckte han såg så stolt och fin ut :)

2008-04-09 @ 12:17:49
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback