andra dagen

idag är det min andra dag som officiellt arbetslös. inofficiellt var det fredag kl.22 det började.
det var riktigt spännande att ta Bilen till arbets och inse att det är jäävligt många som verkade sluta sitt  vikariat idag. hörde två killar i kön som hade jobbat på mejeriet och den andra som personlig assistent inom kommunen.
när jag väl köat mig fram  till receptionen trodde jag att jag skulle  få vara där  i minst 2 timmar. men.. gubben i lådan fixade biffen och jag var totalt på arbetsförmedlingen i 15min! rekordtid måste jag nog säga!
min fd.jobbarkompis malin (57an) hade precis blivit klar och hade fått vara där i två timmar!!!! kul :) basinfo väntar henne!

annars på min dag nr2. ska jag invänta linnea  som ska med på en prommis med mina hundar. är det bara mina hundar eller kan Ingen hund vara lugn de första stegen de tar på morgonen Innan mat?? de brukar ju gå lös fot och möta folk, hundar,bilar Allt och bara titta lite extra på hundar.  och nu.. jag trodde jag skulle slå ihjäl dom! jag var arg, de lyssnade inte. vi mötte en hund och tack guud att de inte sprang fram, ett poäng.
igår var nellie jävligt slut efter rundan med cykel  på 7,58km. skoj sprang också  i sin nya sele så hon också få vara "med". en vanlig ful promenadsele bara.svart.

nää jag ska söka upp strumpor, bra skor och kanske en jacka innan linnea har hojat hit.
kom ihåg  att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Denise

Gratis smink på Kicks! http://www.gratismakeup.se/Register.asp?=5796



Mvh Denise

2008-08-13 @ 16:41:36
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback