blöta dagar

andra dagen nu som det verkar regna rejält. jag glömde Igen att inpregmera min jacka (samma jacka som vaktarna på kafelino inte gillade) jag är nyvaken och har stått och sett på när båda hundarna sprungit arslet av sig. jag har ingen aning om hur de skulle få röra sig på samma sätt utan att jag skulle totalt blöta ner mina sneakers i det våta gräset!

jag ska fylla deras skålar med mat snart. jag hade planer på att hinna duscha också, innan linnea är här. men hennes serie slutar typ nu så det är bara att glömma.
waldorf ska få ett besök är det planerat. "friterad kyckling och sötsursås tack" - det är min huvudreplik när jag entrar restaurangen. 

jag ska gå och snyta mig, sminka mig, mata två hundar och en katt och söka upp ett par strumpor som jag inte redan använt! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback