en helt värdelös dag

idag är en bakis dag. igår var det sushi och vinkväll/fest på skurholmen. jag smakade sushi för första gången och jag gillade det. malin och AK såg orolig på mig när jag tog den första biten... men som sagt var det helt okej. vi lagade egen sushi om jag glömde nämna det.
sen tänker jag aldrig mer dricka vin. rödvin är helt åt helvete. jag tog ett samtal med toaletten pga av det där satans rödvinet och ringde jonatan. jag drog hem för att slippa ligga och ockupera malins toalett. jag lovade att inga bilder ska finnas på internet så därför kommer ni inte få att se några. tyvärr.

bakis dagen kunde inte bli bättre av att vi var tvunga att jobba idag. dagen blev inte heller bättre utav att ena traversen var helt död, hallen var proppfull och vi var tvunga att snabblära oss att köra 1080. jag rörde aldrig den traversen, malin hann. kul dag. varmt, ingen skottning.. och jag är less.

nu är jag på björx och väntar på någon/några filmer som jonatan med sällskap har fått hem. framför fingrarna har jag ett nästan fullt glas med jonatans mammas rabarbersaft. tack gud, tack jonatans mamma.
jag ska ta och gå och lägga mig på närmaste gräsplätt och ge fan i att det kan vara blött.

no more respect curly.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback