i got it!

"innan 21 ikväll ringer dom om jag fick det"

jag cyklade till zilla ikväll. med en cykelkorg med öl. en öl kraschade på kronan och sen fick jag inte cykla snabbt något mer. en öl, ett toalettbesök, ett besök på ica på hertsön ringde robban från säkra hem - jag är välkommen!
så gott folk - kl.10.00 I SUNDSVALL börjar min resa. mest spännade blir det hur jag:
1) tar migit
2) när jag tar mig dit
3) cash?
4) vart i helvete ska jag slagga första natten då hotellet inte är inräknat?

mycket spännande blir det. och mia var stolt :) oh yeah. "oh då blir du ju fast och kommer inte och bor med mig". goda nyheten är att det där stället har säljare all over. så jag kan säkert förflytta mig dit om det är ett ställe som passar mig. så mia - man vet Aldrig när jag kommer. utom då 10e sepetmber :) mia tar ju examen från skolan då :) om ni den dagen hittar någon som är stoltare än mig så hör av er!!!! iiih.

nu är det sängen. ska väl ta mig upp i tid och gå på stan och fixa något som ser OK ut. tighta svarta jenas går väl alltid hem. nu ska jag ge jonatan en fet segerkyss.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect ME!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback