imorgon: sundsvall

imorgon börjar min korta tripp tills sundsvall. jag ska ta bussen till skellefteå kl.11.50 och sen samåka med en tjej som hette anna. skönt att slippa sitta i en buss i 8h 20min! blahaa.

igår åkte vi till stugan! till och med jissa fick följa med. jag såg han inte många sekunder och jag är så otroligt stolt över att jag lyckades fånga in det lilla lurvet när han låg under skoterpulkan. åkte på hemvägen förbi apoteket och ordnade lite viktiga grejer som jag vill ha med mig.

jag ska vända upp och ner på det mesta och söka fram grejer som jag måste ha med mig. känns som att mjukisbraller inte får hänga med :/ vilken sjujävla tur jag hade att jag fick ett par skönta,tighta,svarta jeans igår! jag hade nog inte haft något torrt att ha på mig annars!! owh. söka fram en väska, ny tandborste, schampoo.. OH vad det blev jobbigt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback