it´s back!

jag har hittat ett nya "måste-göra-varje-gång-jag-sätter-mig-vid-datorn"-grej. 1) www.blocket.se söka djur,bilar och lägeheter. 2) www.lulebo.se och se hur många treor det finns lediga på E-plan i hela luleå. än så länge en träff på mjölkis och ett gäng på hertsön.

vespan står på björx och läker bensin och jag är bakis. vi var ut igår - jag linnea johan och jonatan, tillsammans med linneas häftiga kompisar cissi och grizzly. vi var på kafelino Igen och Igen var det kul. en vakt skulle promt ha min jacka i garderoben. så ful var den väl inte? ni vet en grön fjällräven jacka som alla har. misstänker dock att det hade något med brandreglerna att göra. min jacka är ändå fin!



Nu har jag tagit mig i kragen och mobbat mitt(?) internet och lagt upp bilder.


sushi från tjejkvällen med järnets änglar


...måste väl försöka se ut som en sån där 70tals posare också?:)
btw, första bilden på mig som blondie. det Ska bli stabilare färg sen, jag lovar!

Johannes, Jonatan, Henke och Tobbe påväg ut med kajak.

snodde bilden från dom. såg så härligt ut:)

lulekalaset förfest tror jag. henke i rött, PP, tobbe närmast, matte och lina.

jag fick ta några bilder innan jag fick alla att vara med:)
johannes, henke, linnea och  tobbe

begreppet kolla in i kameran verkar inte ha gått in:)


sådär ja:)


kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback