message from "the hood"

igår var jag och linnea igång. jag cyklade runt sjön med skoj medans linnea  körde inlines med nellie i dragsele. direkt till måttsund eftersom någon trodde det var agillity där på tisdagar. men icket. men vi provade ändå. nellie var sinnes. helt  oroligt duktig. skoj var som vanligt - ivrig.

ikväll vaknas det en till änglar-fest. fast ikväll blir det inte grillning hos mig utan sushi hos malin på skurholmen. ryktet säger att krogarna hålls stängda ikväll? någon som har pejl på läget?

PP är kvar i hooden med oss. jag och han skrev roliga sms på franska igår.
nu är båda två på björx och lånar internet, vi har fortfarande bara skit här. med flytten sen blir det garanterat tusen gånger bättre internet. får man längta då? gillar att bo här annars:)
jag ska gå ut och njuta av min altan så länge  jag kan nu. 

kom ihåg att det var är ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback