ni måste driva med mig?

jag är grymt  less  på cleos vakter. igår hade vi mat och förfest hemma här,  hur trevligt som hellst!! vi tänkte pinna ner till cleo och Björn körde oss in.
jaha, vi ställde oss  i kön som alla andra. stod där fint, visade leg.. Men nej. det var från 23år! Mm.. 85orna kommer inte in. även sandra som var 23år i MARS åkte ut. han ringde till och med polisen, men då polisen kom hade vi redan tagit oss till BBB  som hade bartömning. där visade vi inte ens leg!!!!
alltså det var bara ett stort skämt. men jag har det dokumenterat ;) jag ska bara försöka ta reda på i vilket  skick det är, he he he!! :) jag tror inte jag längre vill jobba med sånt där när man ser hur folk missbrukar sina befogenheter. ena vakten knuffade iväg jonatan som en vante bara för att  jonatan la en hand påhans axeloch sa "ta och läsen bok om service" och sen tog han bort handen. "RÖÖÖR MIG  IINTE!"..och jonatan flög. ÅHHH... jävla apa i kostym.

Näää... jag hoppas att cleo ser över sina vakter  en extra gång. jag påstår Inte att alla vakter beter sig sådär. bara  att det finns olika sorters.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


no  respect

Kommentarer
Postat av: hanna

VAKTERNA på cleo är fan dumma i huvudet

jag har varit portad där i över 1 år är fortfarande portad

. p.g.a av att jag var enligt dom för full där inne.

2008-08-31 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback