påminn mig

jag säger det jag alltid brukar säga sånahär dagar: jag tänker aldrig mer dricka en droppe alkohol igen!!!!
bakisdagar är ta mig fan bland det värsta man kan utsätta sig för, jag förstår inte varför jag gör om samma misstag flera gånger. skit!!!

men det var kul igår. hämtade upp zilla från stan och drack bärs. annabena körde mig till krogen och zilla drog hemåt. drog på kafelino och drack mer öl. åt mat på max, vilket var sjukt länge sen jag gjorde!! det var faktiskt inte speciellt gott heller om jag ska vara ärlig.

nu ligger jag bara i soffan och svettas, är bakis och allt sånt. med undantag för att jag nu sitter i köket.
jonatan och pp är på kvarren och köper fläskfilé tror jag.
nu ska jag fortsätta se nån skitserie på 5an där gamla tanter ska få lära sig att shoppa på topshop av två andra tanter.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback