sista dagen - for real!

nu är den absolut sista dagen på ssab slut. jag hade ständig telefonkontakt med linnea under lyften av mina absolut sista bitar. behövde lite stöd när jag gick ner från traversen och ringde till jonatan och pratade lite med honom.
jag har fortfarande inte förstått att jag inte ska infinna mig på verket kl.06.00 på måndag morgon. johan och ak ska komma dit, men inte vi andra.
tommy var nöjd över våran instats under sommaren och frågade om han fick ringa oss om de behövde lite stöd under vintern och annat.

i övrigt blir det galej imorgon här. jonatan står just nu redo med kniven och ska börja marinera fläskfilén. sen har jag lite nedräkning till när vi ska pysa till mia. men inte för mycket :) haha.
tur som fan att biljetterna varit betala för flera månader sen. känns som att det inte hade varit så mycket kvar i kassan om man skulle lägga ut ett gäng hundralappar på flyg just nu.

angående flyttgrejen så har min lägenhet försvunnit. något as har tagit den. men jag har några månader på mig att hitta något liknande.
fick också mail från något som hette studera.nu om att jag har sökt en utbildning. tufft! men utan en 100% bakgrund och att jag inte ens sett ett högskoleprov så är mina chanser typ minimala.

nu ska jag dricka ett välförtjänt glas oboy och sen krypa till kojs. jag ska försöka ta mig igenom den där sega värdelösa ljudboken (änglar och demoner)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback