6:e december


får börja med att lägga in en bild från NSD-dagen på LRK. det var lite julkänsla över det. jag har fotat med mobiltelefonen så det är inte världens bästa foto, men lite syns nog. jag minns inte riktigt vad namnen var för allt de pysslade med. men polisen var där med två jyckar och bet en knarkare, sökte igen några nycklar och gick lite fot. massa hästprylar också, de hoppade lite, travade runt lite och berättade en snövit-saga. ett trevligt tidsfördriv och jag klappade skojs mamma lite också påvägen hem. de är snorlika varandra i kroppen!! täckningen alltså för folk som inte förstår sig på vovve.



SEN det viktigaste av allt:
MIAS FÖDELSEDAG!! gud så hon ska vara nöjd. det känns som att hon fick sitt jobb som en lite tidig födelsedagspresent. tråkigt att hon är så många mil ifrån mig, men hon vet nog att jag grattar för fullt på distans.


en galet lycklig mia på sin frisörexamen.


senaste bilden på mipis


GRATTIS GRATTIS GRATTIS :)

"She's my person. If I murdered someone, she's the person I'd call to help me drag the corpse across the living room floor. She's my person"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min bästaste vän!

Men jag trodde vi talade tyst om våra planer :p

2008-12-06 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback